Κλιματική ανθεκτικότητα Ενεργές Προσκλήσεις Όλα τα νέα
Δικτύωση και Προβολή του Τουρισμού της Περιφέρειας Ηπείρου
Άξονας: 2.ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Πρόσκληση
Προϋπολογισμός
  • Τρέχων Συνολικός Προϋπολογισμός Πρότασης
    €1,391,357.05
  • Τρέχων Προϋπολογισμός Πρότασης
    €1,391,357.05
Διαρθρωτικό Ταμείο

Το έργο αυτό χρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης.

Περιγραφή Έργου
Ο στόχος της παρούσας πρότασης έργου είναι ο σχεδιασμός της Επικοινωνιακής Στρατηγικής και η υλοποίηση ενός ολοκληρωμένου προγράμματος για την προώθηση και προβολή του τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειας Ηπείρου. Η γενικότερη στόχευση είναι (μεταξύ άλλων) για την αναβάθμιση της ποιότητας της τουριστικής δραστηριότητας, και τον εκσυγχρονισμό των προσφερόμενων τουριστικών υπηρεσιών, ενώ ειδικότερα, το επιθυμητό αποτέλεσμα ως προς την τουριστική προβολή, στοχεύει στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, στην αποτελεσματικότερη αξιοποίηση των τουριστικών πόρων και στην διάχυση της τουριστικής κατανάλωσης. Οι άξονες-πυλώνες του έργου είναι: 1 Ολοκληρωμένη προβολή – προώθηση της Ηπείρου ως ενιαίου τουριστικού προορισμού 2 Προβολή δραστηριοτήτων και τουριστικών πόρων για τις 4 εποχές – 12 μήνες τον χρόνο 3 Διατήρηση των υφιστάμενων τουριστικών αγορών και υποστήριξη της προσέγγισης των αναπτυσσόμενων αγορών 4 Ανάδειξη των δραστηριοτήτων των ειδικών – εναλλακτικών μορφών τουρισμού σε συνδυασμό με τις επί μέρους περιοχές της Περιφέρειας όπου αυτές αναπτύσσονται 5 Αξιοποίηση όλων των δυνατοτήτων προσβασιμότητας επισκεπτών στην Περιφέρεια Ηπείρου, αεροπορικής, ακτοπλοϊκής, οδικής 6 Αξιοποίηση του χαρακτηριστικού δικτύου των πέντε αρχαίων θεάτρων ως πόλων έλξης – κεντρικών σημείων – διαδρομών τουριστικής περιήγησης και γνωριμίας της Περιφέρειας 7 Ανάδειξη των αγροδιατροφικών προϊόντων της τοπικής παραγωγής ως αναπόσπαστων στοιχείων του τουριστικού προϊόντος 8 Αξιοποίηση των πλεονεκτημάτων του διαδικτύου και των κοινωνικών μέσων για την ανάδειξη της τουριστικής ταυτότητας
Κρισιμότητα
Το έργο πρόκειται να εστιάσει στην βελτίωση αδυναμιών που έχουν παρατηρηθεί όπως η ανεπαρκής αναγνωρισιμότητα ως τουριστικού προορισμού, οι αναξιοποίητοι τουριστικοί πόροι, η μειωμένη διάχυση τουριστικών υποδομών και εγκαταστάσεων, οι σοβαρές ανισότητες τουριστικής έντασης μεταξύ υπο-περιοχών της Περιφέρειας.
Αναμενόμενα Αποτελέσματα

1. YΠΗΡΕΣΙΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ MARKETING
2. ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗΣ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗΣ ΠΥΛΗΣ (PORTAL)
3. ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑΣ
4. ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΣΕ ΕΚΘΕΣΕΙΣ -ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΠΑΡΑΛΛΗΛΩΝ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ (ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ)
5. ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΣΕ ΕΚΘΕΣΕΙΣ -ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΠΑΡΑΛΛΗΛΩΝ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ (ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ)
6. ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΕΠΙΣΚΕΨΕΩΝ ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗΣ
7. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ - ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΑΝΑΜΝΗΣΤΙΚΩΝ ΔΩΡΩΝ
8. ΕΙΔΙΚΕΣ ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ (ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ)
9. ΕΙΔΙΚΕΣ ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ (ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ)
10. ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΑΓΡΟΔΙΑΤΡΟΦΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ (ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΚΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ)
11. ΣΥΝΔΥΑΣΤΙΚΕΣ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΕΣ
12. ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΑΓΡΟΔΙΑΤΡΟΦΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ (ΧΟΡΗΓΙΕΣ)
13. ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗ ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ
14. ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ ΣΤΑ ΜΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ

Δείκτες Εκροών
  • SO006.Ενέργειες προβολής φυσικής και πολιτιστικής κληρονομιάς
Δείκτες Αποτελέσματος
  • Τ1662.Διανυκτερεύσεις (ημεδαπών και αλλοδαπών) σε καταλύματα ξενοδοχειακού τύπου και κάμπινγκ

Εγγραφείτε στο Νewsletter μας για να λαμβάνετε στο email σας όλες τις ενημερώσεις μας.